BusinessVize.cz

Titulní stránka
Jak vzniká provozní slepota a jak ji odstranit

Jak vzniká provozní slepota a jak ji odstranit


Provozní slepota je velice často omílaným termínem, který má jasný vliv na
stagnaci firem během evoluční fáze, ale své nezvratné dopady má i na oblast lidských zdrojů – na to, jak to v týmu funguje, jaká je v něm psychologická bezpečnost, jaká je Employee Experience zaměstnanců, i na to, jak jsou zaměstnanci v práci spokojení. Pojďme se tedy na provozní slepotu podívat trochu vědečtěji, z pohledu psychologie a neurofyziologie.

HR 2.0: Kouzlo jménem Employee Experience

HR 2.0: Kouzlo jménem Employee Experience


Známý portál Airbnb loni přejmenoval svého HR manažera na Chief Emloyee Experience Officera, neboli volně přeloženo manažera pro zaměstnaneckou zkušenost [4], pouhé dva měsíce poté, co o tomto fenoménu psal Forbes [6]. O čem ale Employee Experience je, co to firmě a zaměstnancům přináší a jak zařídit, aby nešlo jen o změnu názvu pozice vašeho HR manažera?

Co od vás chtějí a potřebují vaši zaměstnanci

Co od vás chtějí a potřebují vaši zaměstnanci

Je toho opravdu mnoho, co zaměstnanci od svých nadřízených potřebují a chtějí. Ne všechno jim jejich nadřízený může dát. Přesto je pár tipů a triků, co lze udělat pro to, aby vaši podřízení byli v práci spokojenější. Co konkrétního pro ně vy jako manažer můžete udělat? Na to se podíváme v dnešním článku.

Jak vybudovat perfektní tým aneb psychologická bezpečnost jako cesta k HR 2.0

Jak vybudovat perfektní tým aneb psychologická bezpečnost jako cesta k HR 2.0


HR oddělení Googlu strávilo 5 dlouhých let nad tím, aby odpovědělo na otázku, jak vybudovat perfektní tým. Výsledky projektu Aristotle byly letos v únoru prezentovány v New York Times [2]. Hned v úvodu prozradíme, že perfektní tým vůbec není o lidech a o tom, co umí nebo jakou mají osobní historii. Cestou k perfektnímu týmu je psychologická bezpečnost [1] [2].

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Listopad přinesl BusinessVizi rekordní počet čtenářů

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 0
NejhoršíNejlepší 

V listopadu BusinessVize podle Google Analytics zaznamenala na 11 816 návštěvníků, kteří si zobrazili na 24 244 stránek. Mezi nejčtenějšími články se tradičně umístili Ukazatelé rentability, Ukazatelé likvidity, Ukazatelé aktivity, Porterova analýza 5 sil a PEST analýza. Zároveň se nám podařilo také odhalit a ve spolupráci s vedením příslušné univerzity také vyřešit další opsanou absolventskou práci. Tímto vám ještě jednou děkujeme za vaši přízeň!

Das Marketing aneb jak se buduje dlouhodobý vztah ke značce v podání VW

Das Marketing aneb jak se buduje dlouhodobý vztah ke značce v podání VW

Word of mouth – moderní strašák každého businessu

Word of mouth – moderní strašák každého businessu

...
Proč (ne)rozjíždět firmu

Proč (ne)rozjíždět firmu

...
Kde brát zaměstnance aneb metody získávání zaměstnanců

Kde brát zaměstnance aneb metody získávání zaměstnanců

...

Cíl implementace IS: ostrý provoz

Cíl implementace IS: ostrý provoz

{...
Jak na bezpečná hesla

Jak na bezpečná hesla

...
Kvalitní výpočetní technika vás nemusí finančně zruinovat

Kvalitní výpočetní technika vás nemusí finančně zruinovat

...
Share/Save/Bookmark