BusinessVize.cz

Titulní stránka

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Inzerce na portálu BusinessVize

Email Tisk PDF

BusinessVize.cz nabízí inzerentům možnost oslovit svoji reklamou poměrně specifickou cílovou skupinu vlastníků a manažerů v malých a středních firmách. Část čtenářů se rekrutuje také z řad zaměstnanců velkých firem a studentů vysokých škol s ekonomickým zaměřením. Pro lepší cílení vaší reklamy si přitom můžete zvolit jednu ze tří forem inzerce.

Kdo jsou čtenáři BusinessVize

BusinessVizi měsíčně navštíví přes 2 000 unikátních uživatelů převážně z podnikové sféry. Denní návštěvnost dosahuje ve všední dny v průměru 100 unikátních návštěv (září 2010). Většina čtenářů (přes 70%) přichází na BusinessVizi prostřednictvím vyhledávačů, ve kterých jsou jednotlivé články na BusinessVizi často poměrně vysoko umístěné. O něco lépe si vedeme na českém Seznam.cz, ale na řadu klíčových slov najdete BusinessVizi i na čelních pozicích v Googlu. Zhruba 13% návštěvníků patří mezi pravidelné čtenáře, kteří chodí na BusinessVizi přímo. Zhruba stejné množství návštěvníků pak na BusinessVizi přichází z odkazujících stránek jako je Linkedin, Facebook a nejrůznější stránky odkazující na články na BusinessVizi.

Cílení inzerce

Každá forma inzerce může být cílena buď na všechny návštěvníky webu, registrované návštěvníky webu, návštěvníky konkrétní sekce (např. Marketing), návštěvníky konkrétní kategorie (např. Marketing/Komunikace) anebo čtenáře konkrétního článku na BusinessVizi.

Jaké formy inzerce jsou na BusinessVizi

BusinessVize.cz nabízí celkem tři formy inzerce.

Reklamní bannery

Reklamní bannery mohou být tvořeny buď přímou integrací vašeho skriptu (jako v případě reklamy na Víno-klub) nebo statickými obrázky či jejich sérií (jako v případě reklamy na společnost Nitana). Reklamní bannery jsou umístěny buď v horní části vedle loga anebo v pravém sloupci. Rozměry reklamních bannerů mohou být standardně 468×60 bodů, 160×600 bodů, 360×360 bodů anebo je možné se případně dohodnout i na jiných rozměrech. Reklamní bannery mohou být na BusinessVizi umístěny buď po předem definovaný časový úsek (týden, měsíc) anebo po předem definovaný počet zobrazení (např. 10 000 zobrazení).

PR články

PR články mohou mít libovolnou délku, mohou obsahovat libovolný počet obrázků umístěných buď přímo v textu anebo standardně vpravo nahoře (viz například tento článek). PR článek je zařazen do jedné konkrétní kategorie v jedné konkrétní sekci a na BusinessVizi zůstává už navždy. Každý PR článek má v úvodním textu uvedeno tučným písmem označení: „Reklama:“ viz například tento PR článek. Umístění PR článku bez označení není přípustné.

Kontextová textová reklama

Kontextová textová reklama může být uvedena v úvodu jednotlivé sekce či kategorie a s tím i v úvodu každého jednoho článku v ní. Kontextová reklama je označena rámečkem a slovem: „Reklama.“ Příklad kontextové textové reklamy najdete zde. Kontextovou textovou reklamu lze uvést i k jednotlivým vybraným článkům, kde bude umístěna před začátkem druhého odstavce (před prvním mezinadpisem).

Ceník inzerce

Ceny inzerce jsou stanovovány individuálně, a to v zásadě ze dvou důvodů. Jednak existuje poměrně mnoho variant, jakou formu inzerce a v jakém umístění zvolit, a to včetně například nestandardní velikosti banneru, a jednak se v průběhu času neustále mění počet návštěvníků, počet článků v jednotlivých kategoriích a sekcích, i pozice našich článků ve vyhledávačích. Objektivně tak kolísá i dopad, který zvolený typ reklamy bude mít na vámi požadovanou cílovou skupinu. Pro zjištění aktuálních cen inzerce nás proto prosím kontaktujte. Před kontaktem si prosím vyberte jednu z nabízených forem i umístění vaší inzerce.

Kam se obrátit

Pokud máte zájem o inzerci na portálu BusinessVize.cz, obraťte se na martin.zikmund(at)nitana.cz nebo na telefon 608 82 82 82. Redakce si vyhrazuje právo odmítnout inzerci, kterou bude považovat za jakýmkoliv způsobem nevhodnou.

 

Share/Save/Bookmark