BusinessVize.cz

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Majitelé podniků

Stanislav Bernard: Chci, aby z Bernarda byla kultovní značka, Porsche mezi pivy

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 11
NejhoršíNejlepší 

Spolumajitel a spoluzakladatel Rodinného pivovaru BERNARD je asi vůbec nejznámější osobností českého pivovarnictví. Jeho obličej ostatně najdete i na etiketách nealkoholického piva Bernard s čistou hlavou. Není to ale kvůli jeho ješitnosti. Ostatně ani s nápadem pojmenovat pivovar po něm nepřišel on. My jsme se ho zeptali na to, jaká byla jeho cesta k podnikání, čím si na ní prošel i jak lehký nebo těžký pro něj byl vstup zahraničního investora.

Aktualizováno Úterý, 15 Březen 2011 20:05

Víno-klub: Na začátku nám nevěřili, teď jsme pro ně významnými partnery

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší 

Dva bývalí zaměstnanci Motoroly, kteří měli na starosti prodej a marketing mobilních telefonů této značky, dokázali během tří let vybudovat prosperující internetový obchod Vino-klub.cz , který zájemce o víno osloví nejen širokou nabídkou více jak tří tisíc položek, ale také jejich velice příznivou cenou. Největším „objevem“ byl způsob prodeje vína skrze nabídku tematických krabic, tj. kolekcí šesti různých lahví s nějakým společným příběhem, která měla zákazníka bavit i edukovat. To, že to byla dobrá cesta, dokazují zástupy spokojených zákazníků. Jak vlastně vznikal Víno-klub a jak vypadala jeho cesta k úspěchu? Na to jsme se zeptali přímo zakladatelů společnosti Radka Vychytila a Veroniky Šilinkové.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:39