BusinessVize.cz

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Komunikace

Moderní marketingový nástroj zvaný QR kódy

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší 

V reklamě i produktové komunikaci se stále častěji objevují tzv. QR kódy. Ty mohou odkazovat na webové stránky, slevové kupony a mohou obsahovat i kompletní elektronickou vizitku. Zatím na ně slyší však jen velmi malá skupina zákazníků.

Korporátní ekoterorismus – hit dneška

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší 

Ekologie je „sexy,“ o tom není sebemenších pochyb. Každá firma tvářící se dostatečně ekologicky získává kredit u zákazníků a závist u konkurence, která chce být ještě ekologičtější. Je tu ale jeden malý háček. Honba za „ekologií“ současných firem má pramálo společného se skutečnou ekologií v podobě např. odsiřování tepelných elektráren. Ekologie se stala nástrojem CSR a korporace z ní udělaly spíše ekoterorismus. Často se za ekologii vydává něco, co ve skutečnosti přírodě škodí a firmy se s tím neváhají chlubit.

Jak na tiskové konferenci (ne)uvést firmu mezi česká média - 2. díl

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší 

 

Minulý týden jsem měl příležitost navštívit tiskovou konferenci, která měla za úkol představit jednu nejmenovanou významnou čínskou značku českým médiím. Faktické provedení celé tiskové konference však bylo tak žalostné, že díky této čínské firmě se budeme moci podívat na to, jak se to nemá dělat a naopak si říci, jak by se to dělat mělo a na příkladech si i ukážeme, jak se to správně dělá.

Jak na tiskové konferenci (ne)uvést firmu mezi česká média - 1. díl

Email Tisk PDF

 

Minulý týden jsem měl příležitost navštívit tiskovou konferenci, která měla za úkol představit jednu nejmenovanou významnou čínskou značku českým médiím. Faktické provedení celé tiskové konference však bylo tak žalostné, že díky této čínské firmě se budeme moci podívat na to, jak se to nemá dělat a naopak si říci, jak by se to dělat mělo a na příkladech si i ukážeme, jak se to správně dělá.

Aktualizováno Pondělí, 28 Listopad 2011 10:28

CSR bez obalu – proč jej firmy dělají a proč by jej měly dělat

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší 

Corporate Social Responsiblity (CSR) neboli společenská odpovědnost firem je v současné době velice módním tématem, často spojované i se „zezelenáváním“ firem. Co ale vlastně ono CSR je, proč jej firmy dělají a proč by jej vlastně měly dělat?

Strana 1 z 2