BusinessVize.cz

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Zákazníci

Word of mouth – moderní strašák každého businessu

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 7
NejhoršíNejlepší 

O word of mouth se v českých luzích a hájích dlouho příliš nemluvilo, ačkoliv zrovna Češi jsou v jeho používání, byť ne vždy v produktové rovině, příkladní. Word of mouth neboli slovo z úst je totiž na rozdíl od reklamy považováno za velice důvěryhodný zdroj, kterému ostatní často až zbytečně slepě důvěřují. Co to vlastně je a v čem to naší firmě může pomoci nebo ublížit?

Sociální sítě a komunikace se zákazníky

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 3
NejhoršíNejlepší 

Sociální sítě se staly doslova fenoménem současné doby. Jedná se de facto o novodobý komunikační prostředek nahrazující de facto e-maily, SMS a donedávna populární instant messaging i blogy, prostředek sebeprezentace jednotlivců, ale čím dál častěji také firem. Jak se vyznat v sociálních sítích a jak je využít pro komunikaci se zákazníky?

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:38