BusinessVize.cz

Titulní stránka
Jak vzniká provozní slepota a jak ji odstranit

Jak vzniká provozní slepota a jak ji odstranit


Provozní slepota je velice často omílaným termínem, který má jasný vliv na
stagnaci firem během evoluční fáze, ale své nezvratné dopady má i na oblast lidských zdrojů – na to, jak to v týmu funguje, jaká je v něm psychologická bezpečnost, jaká je Employee Experience zaměstnanců, i na to, jak jsou zaměstnanci v práci spokojení. Pojďme se tedy na provozní slepotu podívat trochu vědečtěji, z pohledu psychologie a neurofyziologie.

HR 2.0: Kouzlo jménem Employee Experience

HR 2.0: Kouzlo jménem Employee Experience


Známý portál Airbnb loni přejmenoval svého HR manažera na Chief Emloyee Experience Officera, neboli volně přeloženo manažera pro zaměstnaneckou zkušenost [4], pouhé dva měsíce poté, co o tomto fenoménu psal Forbes [6]. O čem ale Employee Experience je, co to firmě a zaměstnancům přináší a jak zařídit, aby nešlo jen o změnu názvu pozice vašeho HR manažera?

Co od vás chtějí a potřebují vaši zaměstnanci

Co od vás chtějí a potřebují vaši zaměstnanci

Je toho opravdu mnoho, co zaměstnanci od svých nadřízených potřebují a chtějí. Ne všechno jim jejich nadřízený může dát. Přesto je pár tipů a triků, co lze udělat pro to, aby vaši podřízení byli v práci spokojenější. Co konkrétního pro ně vy jako manažer můžete udělat? Na to se podíváme v dnešním článku.

Jak vybudovat perfektní tým aneb psychologická bezpečnost jako cesta k HR 2.0

Jak vybudovat perfektní tým aneb psychologická bezpečnost jako cesta k HR 2.0


HR oddělení Googlu strávilo 5 dlouhých let nad tím, aby odpovědělo na otázku, jak vybudovat perfektní tým. Výsledky projektu Aristotle byly letos v únoru prezentovány v New York Times [2]. Hned v úvodu prozradíme, že perfektní tým vůbec není o lidech a o tom, co umí nebo jakou mají osobní historii. Cestou k perfektnímu týmu je psychologická bezpečnost [1] [2].

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

BusinessVize v říjnu

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 0
NejhoršíNejlepší 

Říjen byl na BusinessVizi ve znamení rychlého růstu zájmu čtenářů. Celkem 3 719 unikátních návštěvníků si prohlédlo na 7 588 stránek (údaje jsou z Google Analytics), přičemž v průměru na BusinessVizi strávili 1:33. 68,76% návštěvníků přišlo z vyhledávačů, 880 návštěvníků zadalo adresu BusinessVize přímo do svého prohlížeče a 645 návštěvníků přišlo z odkazujících stránek (převážně ze sociálních sítí Linkedin, Facebook a Twitter). Nejčtenějšími články se staly: ATL a BTL - magické zkratky, za kterými není žádná magie, Ukazatelé rentability, Ukazatelé likvidity, SMART aneb jak definovat cíle a Hodnocení investic: Čistá současná hodnota (NPV) stručně a jasně. Tímto všem čtenářům děkujeme za neustále rostoucí přízeň a těšíme se na překročení 5 000 unikátních návštěvníků do konce roku. Pokud máte zájem o inzerci na portálu BusinessVize, podívejte se sem.

Das Marketing aneb jak se buduje dlouhodobý vztah ke značce v podání VW

Das Marketing aneb jak se buduje dlouhodobý vztah ke značce v podání VW

Word of mouth – moderní strašák každého businessu

Word of mouth – moderní strašák každého businessu

...
Proč (ne)rozjíždět firmu

Proč (ne)rozjíždět firmu

...
Kde brát zaměstnance aneb metody získávání zaměstnanců

Kde brát zaměstnance aneb metody získávání zaměstnanců

...

Cíl implementace IS: ostrý provoz

Cíl implementace IS: ostrý provoz

{...
Jak na bezpečná hesla

Jak na bezpečná hesla

...
Kvalitní výpočetní technika vás nemusí finančně zruinovat

Kvalitní výpočetní technika vás nemusí finančně zruinovat

...
Share/Save/Bookmark