BusinessVize.cz

Management

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Začínáme s hodnocením investic

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší 

 

Každý z nás se s pravděpodobností hraničící s jistotou dostane do situace, kdy bude muset rozhodnout o nějaké investici. A nemusí to být nutně jen ve firmě, základní logika hodnocení investic totiž platí i pro investice soukromé, jako je třeba nákup auta, nového televizoru apod. Hodnocení těch firemních je však veskrze jednoduší, neboť užitek i náklady bývají častěji vyjádřeny přímo v penězích. Jak tedy začít, když máte o nějaké investici rozhodnout?

Aktualizováno Středa, 12 Květen 2010 16:28

Agilní projektové řízení - novinka stará přes 20 let

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší 

 

Agilní projektové řízení je v obecném slova smyslu poměrně novým oborem projektového managementu. Zejména ve světě se s ním v současné době setkáte téměř výlučně v oblasti vývoje software. Nicméně principy využívané v této oblasti lze zobecnit i na řadu dalších. Pojďme se tedy podívat, co je to agilní projektové řízení a metoda Scrum.

Aktualizováno Úterý, 13 Duben 2010 12:46

Target costing – když cena hraje hlavní roli

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 6
NejhoršíNejlepší 

Target costing neboli v češtině metoda cílových nákladů je jedna z velice zajímavých metod, pro stanovování klíčové součásti marketingového mixu u výrobků a služeb, zejména pak na tak cenově citlivém trhu, jakým je Česká republika. Jak Target costingu funguje a co všechno vás bude stát jeho aplikace?

Aktualizováno Pondělí, 29 Březen 2010 18:03

Proč je důležité, aby firma měla poslání

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 9
NejhoršíNejlepší 

 

Poslání je něco, co u řady českých firem budete hledat jen marně. V USA přitom tzv. mission statement figuruje často na předních místech na webu i ve výroční zprávě společnosti. Každý zaměstnanec jej zná a každý by se podle něj měl chovat. Proč je ale definice poslání společnosti tak důležitá?

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:32

Teorie evoluce a revoluce: Jak zachránit firmu při rychlém růstu

Email Tisk PDF

EXKLUZIVNĚ: Podle teorie Larry E. Greinera, profesora z Harvard Business School, publikované v roce 1972 si všechny firmy procházejí obdobným cyklem střídání ekonomického růstu a poklesu. Za každým růstem je evoluce, která vyústí v krizi, kdy firma začne stagnovat a potřebuje revoluci, aby rostla dál. Zajímavé je, že jednotlivé fáze se opakují u velké části firem na trhu a že tyto krize mají jasně danou posloupnost. Trápí-li vaší firmu stagnace, je možné, že se zrovna nachází v době čekání na další revoluci.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:30

Strana 7 z 8