Být nejlepší v republice může být hezká vize, ale špatný cíl. Stanovování cílů je jednou ze základních manažerských dovedností. Bez cíle není cesty k cíly, natož pak k jejímu splnění. Pro definici cíle však platí jasná pravidla, která není radno porušovat.
SMART aneb jak definovat cíle
Řízení kreativního procesu podle Disneyho aneb naučte prase létat
Walter Elias Disney byl geniální americký podnikatel počátku minulého století, který se proslavil zejména díky stejnojmenné společnosti Walt Disney Company a jejím legendárním kresleným postavičkám. Kromě nich je však tato společnost známa zejména ve světě managementu ještě jednou věcí – metodou řízení kreativního procesu prozaicky nazývanou Disney Creativity Strategy.
Strategická aliance aneb s konkurencí se to lépe táhne
Strategické aliance jsou něčím, co umožňuje volné ale třeba i těsnější spojení více podniků při cestě za úspěchem v podnikání. Ve světě a zejména v letecké dopravě se jedná o poměrně běžně využívanou formu strategické spolupráce. K čemu taková strategická aliance může být a co vám přinese?
Strana 8 z 8