BusinessVize.cz

Marketing

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Marketing

Kdo jsou to vlastně stakeholders a proč a jak se o ně zajímat

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 26
NejhoršíNejlepší 

Pojem stakeholder jako jeden z mála v managementu nemá ustálený český překlad. Asi nejpřesnějším vyjádřením významu tohoto pojmu jsou „zainteresované strany.“ Proč má vůbec smysl se jimi ale zabývat? A jak zařídit, aby byli spokojení?

Specifika B2B marketingové komunikace, aneb proč některé věci z B2C nefungují

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 7
NejhoršíNejlepší 

Business to business komunikace neboli komunikace firem a jejich produktů a služeb směrem k jiným firmám, potažmo subjektům státní a veřejné správy, se od té, která se používá směrem k spotřebitelům značně liší. Tedy měla by. Spotřebitelé a firmy totiž vykazují často značně odlišné přednákupní a nákupní chování a i celková motivace k pořízení nějaké služby nebo produktu je u nich jiná. V dnešním článku se proto podíváme právě na tuto někdy trochu opomíjenou problematiku.

Tiskové zprávy coby strategický nástroj marketingu

Email Tisk PDF

 

Každý z vás už se v životě asi setkal s nějakou tou tiskovou zprávou. K čemu vlastně ale takové tiskové zprávy jsou a kdo všechno si je v praxi pročítá? Jak vlastně napsat takovou tiskovou zprávu a co s ní potom udělat? Pomůže vaší firmě vůbec, když začne tiskové zprávy vydávat?

Word of mouth – moderní strašák každého businessu

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 7
NejhoršíNejlepší 

O word of mouth se v českých luzích a hájích dlouho příliš nemluvilo, ačkoliv zrovna Češi jsou v jeho používání, byť ne vždy v produktové rovině, příkladní. Word of mouth neboli slovo z úst je totiž na rozdíl od reklamy považováno za velice důvěryhodný zdroj, kterému ostatní často až zbytečně slepě důvěřují. Co to vlastně je a v čem to naší firmě může pomoci nebo ublížit?

Newsletter – fígl, který funguje

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší 

 

Newsletter je jedním z nejužívanějších a nejefektivnějších způsobů pro komunikaci se zákazníky. Zejména v době elektronické komunikace, kdy náklady na jeho distribuci jsou nula korun, se pak právě newsletter stal jedním z nejefektivnějších prodejních a komunikačních nástrojů.

Strana 3 z 4