BusinessVize.cz

Marketing

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Marketing

Newsletter – fígl, který funguje

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší 

 

Newsletter je jedním z nejužívanějších a nejefektivnějších způsobů pro komunikaci se zákazníky. Zejména v době elektronické komunikace, kdy náklady na jeho distribuci jsou nula korun, se pak právě newsletter stal jedním z nejefektivnějších prodejních a komunikačních nástrojů.

Když se řekne Public Relations

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší 

Public Relations funguje v ČR jako jakési zaklínadlo. Nejvíc se o něm dočtete v diskusích pod články na internetu. Jeho „zakladatel“ Edward Bernays, synovec Sigmunda Freuda, by vám však odvětil, že o nic nového nejde a odkázal by vás na antický Sumer či Egypt. Co tedy vlastně je Public Relations a z čeho se skládá. A liší se nějak PR u nás a ve světě?

Aktualizováno Pátek, 26 Březen 2010 11:49

ATL a BTL – magické zkratky, za kterými není žádná magie

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 47
NejhoršíNejlepší 

 

Téměř v každém oboru existují magické zkratky, za které se schovává řada „odborníků,“ a které jsou tak notoricky známé, že už se většina lidí i bojí zeptat, co znamenají. Nejinak je tomu u zkratek ATL a BTL potažmo počeštěných výrazů nadlinka a podlinka z oblasti marketingové komunikace. Pojďme se tedy podívat na to, co znamenají, jak vznikly, a k čemu vlastně jsou.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:33

Marketingová komunikace není jen reklama

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 23
NejhoršíNejlepší 

Marketingová komunikace by se dala označit za rozsáhlý soubor nástrojů, které mají jedno společné – jejich úkolem je prodat vaše produkty prostřednictvím komunikace s potenciálními zákazníky. Druhů komunikace je přitom bezpočet a reklama je jen jedním a někdy i nejméně vhodným z nich.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:36

Sociální sítě a komunikace se zákazníky

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 3
NejhoršíNejlepší 

Sociální sítě se staly doslova fenoménem současné doby. Jedná se de facto o novodobý komunikační prostředek nahrazující de facto e-maily, SMS a donedávna populární instant messaging i blogy, prostředek sebeprezentace jednotlivců, ale čím dál častěji také firem. Jak se vyznat v sociálních sítích a jak je využít pro komunikaci se zákazníky?

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:38

Strana 4 z 5