BusinessVize.cz

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Komunikace

Specifika B2B marketingové komunikace, aneb proč některé věci z B2C nefungují

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 7
NejhoršíNejlepší 

Business to business komunikace neboli komunikace firem a jejich produktů a služeb směrem k jiným firmám, potažmo subjektům státní a veřejné správy, se od té, která se používá směrem k spotřebitelům značně liší. Tedy měla by. Spotřebitelé a firmy totiž vykazují často značně odlišné přednákupní a nákupní chování a i celková motivace k pořízení nějaké služby nebo produktu je u nich jiná. V dnešním článku se proto podíváme právě na tuto někdy trochu opomíjenou problematiku.

Newsletter – fígl, který funguje

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 5
NejhoršíNejlepší 

 

Newsletter je jedním z nejužívanějších a nejefektivnějších způsobů pro komunikaci se zákazníky. Zejména v době elektronické komunikace, kdy náklady na jeho distribuci jsou nula korun, se pak právě newsletter stal jedním z nejefektivnějších prodejních a komunikačních nástrojů.

ATL a BTL – magické zkratky, za kterými není žádná magie

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 44
NejhoršíNejlepší 

 

Téměř v každém oboru existují magické zkratky, za které se schovává řada „odborníků,“ a které jsou tak notoricky známé, že už se většina lidí i bojí zeptat, co znamenají. Nejinak je tomu u zkratek ATL a BTL potažmo počeštěných výrazů nadlinka a podlinka z oblasti marketingové komunikace. Pojďme se tedy podívat na to, co znamenají, jak vznikly, a k čemu vlastně jsou.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:33

Marketingová komunikace není jen reklama

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 20
NejhoršíNejlepší 

Marketingová komunikace by se dala označit za rozsáhlý soubor nástrojů, které mají jedno společné – jejich úkolem je prodat vaše produkty prostřednictvím komunikace s potenciálními zákazníky. Druhů komunikace je přitom bezpočet a reklama je jen jedním a někdy i nejméně vhodným z nich.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:36

Strana 2 z 2