BusinessVize.cz

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Ode dneška na ostro

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 0
NejhoršíNejlepší 

Projekt portálu BusinessVize dospěl po měsíčním testovacím provozu do fáze ostrého startu. První měsíc ukázal, že vše funguje tak, jak má. Díky pomoci některých mých přátel, kterým tímto ještě jednou děkuji, se podařilo ověřit, že BusinessVize má co nabídnout i ve své rané fázi a že vše funguje, jak má v různých prohlížečích na různých operačních systémech. První měsíc byl také věnován zařazení BusinessVize do vyhledávačů a s tím souvisejícímu SEO. Poměrně pozitivním zjištěním pak bylo, že Marketingový mix 4C a metoda řízení kreativního procesu Disney Management Method je zajímavá nejen pro mě osobně, ale že zajímá i spoustu dalších lidí, kteří po těchto termínech pátrají ve vyhledávačích na internetu.

Během prvního měsíce, kdy probíhal tento testovací provoz, kdy nebyly stránky BusinessVize.cz nikde aktivně propagovány, se podařilo získat 504 unikátních návštěvníků, kteří si prohlédli na 2 076 stránek. Celých 293 návštěvníků si pak přečetlo článek o tom, že manažer by měl mít pod sebou maximálně pět lidí, který pojednává o Greicunasově teorii a na který odkázal i jeden z newsletterů výborného online obchodu s vínem Víno-klub.cz.

 

Od dnešního dne přechází BusinessVize do fáze ostrého provozu. Nově je tak k dispozici sekce pro registrované, ve které můžete nalézt exkluzivní články i zajímavé nástroje ke stažení. V současné době zde tak najdete článek o Greinerově teorii evoluce a revoluce i tabulky pro kontrolu účetních výkazů a pro výpočet některých ekonomických ukazatelů. V blízké budoucnosti přitom těchto materiálů bude přibývat. Registrovaní členové mohou také přistupovat k diskusnímu fóru a v budoucnu také budou moci využít exkluzivních nabídek služeb i slev od partnerů serveru.

Věřím tedy, že BusinessVize vám dokáže přinést dostatek zajímavých a podnětných informací, a aspoň trochu tak přispěje k řešení vašich každodenních problémů s podnikáním. Chtěl bych také, aby mezi čtenáři a redakcí neexistovala žádná pomyslná bariéra stavějících na nějakých klišé. Pokud s některým z článků nebudete souhlasit, nebo k němu budete chtít přispět svoji troškou do mlýna, nebojte se vyjádřit svůj názor v diskusi, diskusním fóru anebo jej sepište formou článku a pošlete mi jej e-mailem. Když bude zajímavý, rádi jej zveřejníme. I my se můžeme mýlit anebo říkat něco, co už třeba nemusí být vnímáno jako aktuální. I my pracujeme jen s dostupnými zdroji informací a našich zkušeností z praxe.

Přeji vám tedy co nejvíce příjemných okamžiků strávených při čtení našeho portálu.

Martin Zikmund
Šéfredaktor

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Share/Save/Bookmark