BusinessVize.cz

Titulní stránka

Reklama

Jsou vaši zaměstnanci v práci a v životě spokojení?
Spokojení zaměstnanci jsou kreativnější, o 12 % produktivnější a zvyšují tržby! POMŮŽEME VÁM S HR 2.0

Jak lépe prezentovat - 2. díl

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší 

 

Prezentační dovednosti patří mezi jedny z nejzákladnějších dovedností každého manažera. Jenže ne každý má bohužel pro prezentování vlohy a ne každý má stejné výchozí podmínky. Existují přitom desítky různých knížek o tom, jak prezentovat. V dnešním článku se s vámi ale podělím o to, co se osvědčilo v praxi mě osobně.

 

Jak lépe prezentovat - 1. díl

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší 

 

Prezentační dovednosti patří mezi jedny z nejzákladnějších dovedností každého manažera. Jenže ne každý má bohužel pro prezentování vlohy a ne každý má stejné výchozí podmínky. Existují přitom desítky různých knížek o tom, jak prezentovat. V dnešním článku se s vámi ale podělím o to, co se osvědčilo v praxi mě osobně.

Aktualizováno Úterý, 23 Březen 2010 08:41

Cafeteria systém – odměny pro zaměstnance podle jejich gusta

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 12
NejhoršíNejlepší 

Cafeteria systém nebo anglicky Cafeteria plan je jedním z nejpopulárnějších způsobů zaměstnaneckých benefitů. Skutečný benefit si totiž volí zaměstnanec sám, podobně jako na jídelním lístku v bufetu či jídelně, ze které si tento systém volitelných zaměstnaneckých výhod také vypůjčil svůj název. Co Cafeteria systém obnáší a proč ho do firmy zavádět?

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:24

Manažer by měl mít pod sebou maximálně pět lidí

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 9
NejhoršíNejlepší 

 

Úkolem HR není jen vyhledávat kandidáty na jednotlivé pracovní pozice a starat se o dlouhodobé vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. I sebelepší zaměstnanci s tím nejlepším dostupným vybavením i managementem mohou selhat, a to tehdy, pracuje-li jich pod jedním podřízeným příliš. Jeden manažer by měl totiž řídit maximálně pět lidí.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:27

Získávání pracovníků jako proces

Email Tisk PDF
Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší 

Na získávání nových pracovníků do firmy lze pohlížet různými způsoby. Jedním z těchto pohledů je i pohled procesní organizace. I když za každým krokem při získávání nového pracovníka stojí celá řada „měkkých“ faktorů, je možné celou věc pojmout jen jako další proces, který lze standardizovat, měřit a zefektivňovat.

Aktualizováno Pondělí, 08 Březen 2010 21:26

Strana 3 z 3